Bijna zo ver... - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Anne Elteren - WaarBenJij.nu Bijna zo ver... - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Anne Elteren - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver...

Door: Anne van Elteren

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Januari 2015 | Nederland, ettenleur

Jajaaaa over iets minder dan 2 weken is het dan zo ver.. ik ga naar Suriname!! De zenuwen gieren door mijn lijf, maar ik heb er zin in! Bijna alles is geregeld: vaccinaties (5 jawel), visum (dat was nog spannend), tickets, slaapplek, zomerkleren, nieuwe koffer, kennis gemaakt met Surinaams eten. En nog veel meer!

Ik studeer de pabo in Tilburg (Fontys) en als minor kon je kiezen voor: Experience Abroad. Dit betekent dat je voor 10 weken stage loopt in het buitenland. Samen met 2 studiegenootjes vlieg ik 29 januari naar Suriname om daar in het buitenland stage te gaan lopen en te ontdekken hoe het onderwijs en cultuur in Suriname is.

Tijdens mijn reis houd ik, hier op deze site, een reisdagboek bij. Ik vertel mijn ervaringen en gebeurtenissen.

Eerst nog 2 weken voorbereiden en iedereen een dikke knuffel geven voor ik wegga:)

Tot het volgend verslag weer;) Byebye!

  • 16 Januari 2015 - 13:53

    Conny:

    Heel veel succes maar ook veel plezier!

  • 16 Januari 2015 - 16:56

    Tessa Den Teuling:

    Woehh spannend Anne! Ik ga jou en Marlouke zeker volgen :) xxx

  • 17 Januari 2015 - 18:54

    Karin:

    Heel veel succes. Maar ga je zeker voor die tijd nog zien. XXX

  • 25 Januari 2015 - 22:38

    Gerda Nooijens:

    Wat leuk Anne ! Maar wat gaan de Kids je op de danschool missen !
    Kijk uit maar vooral erg veel fun en veel leerzame momenten.

  • 26 Januari 2015 - 23:31

    Pauline De Lobel:

    Anne wij wensen jou een hele mooi reis toe, en dat je hele mooie ervaringen op mag doen. Alleen al het weer heerlijk! Geniet ervan gr. Lilian en Pauline

  • 28 Januari 2015 - 22:46

    Marion:

    Anne, een hele goede reis toegewenst morgen, groetjes en een dikke knuffel

  • 29 Januari 2015 - 11:04

    Nelly :

    Anne goede reis have fun en pas goed op jezelf dikke knuffels tante Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 6094

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 26 April 2015

Stage in Suriname

Landen bezocht: